General
Blaumut presenta El millor que hem fet, una nova cançó i una nova gira que els portarà a fer una pausa conscient abans d’endinsar-se a la composició del seu pròxim treball.
25/7/26
22:00 h
Cognom
Cognom Entrada nº 3483
Blaumut presenta El millor que hem fet, una nova cançó i una nova gira que els portarà a fer una pausa conscient abans d’endinsar-se a la composició del seu pròxim treball.
Després de més d’una dècada de trajectòria ininterrompuda, Blaumut ens convida a fer una mirada enrere i a celebrar el camí recorregut amb la seva nova cançó: una peça que beu de l’essència del seu darrer disc Abisme i que dona nom, també, a la nova gira de la banda.
Amb aquesta gira, el grup tanca un cicle: un recull dels concerts que, no només servirà per acomiadar el disc Abisme, sinó també per repassar els grans moments d’una carrera marcada per la delicadesa, la coherència i la recerca constant de la bellesa. Serà, també, una pausa conscient, una aturada volguda i necessària per obrir un parèntesi als escenaris i dedicar temps a la composició del seu pròxim treball, sense data de sortida i sense presses.
Blaumut presenta El millor que hem fet, una nova cançó i una nova gira que els portarà a fer una pausa conscient abans d’endinsar-se a la composició del seu pròxim treball.
Organitzat per FESTIVAL COMTE ARNAU 2026 ( Ajuntament de Sant Joan de les Abadeses, NIF P1717700G)