General
18h: Selecció musical del QUATRICROMIA amb Txus Asbert i Wet Moss i CALAIX DESASTRE amb Gina Garfunkel
20h: Presentació de RÀDIO MANDRA amb Arnau Orriols
20h30: EL DONUT x L’ACTRIU I EL PRODUCTOR amb Edu Bigorra, Ainara Elejalde i Adrià Miró
21h30: Taula rodona: El paper de les ràdios lliures en l’era post-pandèmica. (Reel)ització o decreixement tecnològic? amb Albert Lloreta i més
22h30: nicolas d angel dj set
00h: radiomandra dj set
17/6/26
18:00 h
Cognom
Cognom Entrada nº 3736