Sarrerak begirada sozialarekin
 
Viatge a la Botiga de l'Àvia

Viatge a la Botiga de l'Àvia

biltzar / arte 08014 Barcelona -Enetik geroztik 2025(e)ko maiatzak 17, larunbata -Enera 2026(e)ko abenduak 31, osteguna

Una visita teatralitzada, amb degustacions, que et permetrà reviure el passat dels indrets més autèntics on el patrimoni, la tradició i l'artesania han deixat una empremta inoblidable.

Ekitaldiaren informazioa

Submergeix-te en la història dels barris més antics de Barcelona i descobreix la riquesa cultural del comerç més emblemàtic!

Et proposem diverses rutes de la mà d’uns guies molt especials que, interpretant personatges d'altres èpoques, t’ensenyaran com era Barcelona ara fa 100 anys. 

Posem la mirada en els comerços de tota la vida, gaudiràs de tastets de productes artesanals i frescos, i t'envoltaràs de tradició, de sabors i d’autenticitat. 

A Artixoc unim teatre i història amb activitats i recreacions que ens transporten a la Barcelona antiga: la vida quotidiana, els moviments obrers i els seus protagonistes anònims.

Rutes a peu, accessibles en la majoria d’espais.

IMPORTANT: Feu-nos arribar el vostre telèfon per WhatsApp: 660715087 o correu electrònic: comunicacio@escenahistorica.cat *

*per a canvis d’última hora (meteorologia) i per a enviar-vos els àudios de suport de la visita.

Kokaleku

Meeting Point Creu Coberta
Carrer de la Creu Coberta, 26,
08014 Barcelona, Barcelona
Ikusi mapa

Erakundearen informazioa

Antolatuta Artixoc - programa Escena Històrica - (Associació Artixoc , NIF G62003603)