In C de Terry Riley
Concert de l’elenc de 15 músics d'Usted es un colectivo i 15 alumnes del Conservatori de Música Isaac Albéniz – In C, de Terry Riley
15 músics de l'escena experimental catalana i 15 alumnes del Conservatori de Música Isaac Albéniz s'ajunten a l'escenari de l'Auditori de La Mercè per interpretar plegats l'In C de Terry Riley. In C, concebuda el 1964 pel compositor californià Terry Riley (1935), és un clàssic de la música experimental nord-americana del s. XX i peça clau de la música contemporània. Una obra feta per trencar l’elitisme associat a la música contemporània culta i apropar-la a una sensibilitat popular, gràcies a la seva voluntat juganera i d’experimentació sense prejudicis.
El conjunt convida el públic a sumar-se a l'execució en els minuts finals de la peça, en un totum revolutum amb el qual clausurarem aquesta 7a edició del cicle.
26/2/26
19:45 h
Cognòm
Cognòm Entrada nº 2689